Asset Publisher Asset Publisher

Komunikat dotyczący funkcjonowania biura nadleśnictwa

W związku z decyzjami organów państwa i zaleceniami służb sanitarnych wobec ryzyka związanego z rozprzestrzenianiem się epidemii koronawirusa (SARS-CoV-2) wywołującego chorobę COVID-19, Nadleśnictwo Rytel informuje o podjętych działaniach:

  • Siedziba Nadleśnictwa Rytel (Rytel-Dworzec 4, 89-642 Rytel) będzie zamknięta dla interesantów  od 10.04.2020 r. DO ODWOŁANIA.
  • Zawieszona zostaje detaliczna sprzedaż drewna w kasie nadleśnictwa. Prosimy o kontakt telefoniczny i dokonywanie płatności przelewem.
  • Wszelkie umówione spotkania i zaplanowane wydarzenia zostają odwołane. Zawieszona zostaje działalność edukacyjna nadleśnictwa.
  • Bardzo prosimy o maksymalne wykorzystanie środków komunikacji na odległość (e-mail, telefon) w kontaktach z Nadleśnictwem, w celu załatwiania bieżących spraw. Jeśli potrzebują Państwo niezwłocznie przesłać dokumenty do Nadleśnictwa Rytel, prosimy o ich zeskanowanie i przesłanie pocztą elektroniczną:

- nr telefonu do sekretariatu: 52 334 18 50

- e-mail: rytel@torun.lasy.gov.pl

  • W najbliższym czasie część pracowników będzie wykonywać swoją pracę zdalnie. Dane kontaktowe do pracowników znajdują się na stronie internetowej Nadleśnictwa Rytel oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.
  • Jeżeli uważają Państwo, że Wasz przyjazd do biura nadleśnictwa jest niezbędny, prosimy o wcześniejsze telefoniczne umawianie się. Po przyjeździe do biura nadleśnictwa prosimy kierować się bezpośrednio do świetlicy nadleśnictwa, zgodnie z oznaczeniami zamieszczonymi w budynku (pok. nr 15).

Liczymy na Państwa wyrozumiałość, mamy nadzieję że w najbliższym czasie wszystko wróci do normy, o czym poinformujemy Państwa niezwłocznie za pośrednictwem naszej strony internetowej. Jednocześnie apelujemy o racjonalne zachowanie oraz o przestrzeganie zaleceń Państwowej Inspekcji Sanitarnej i stosowanie się do wytycznych służb sanitarnych w zakresie kwarantanny i zasad higieny.