Aktuelles
Zurück
Komunikat dotyczący funkcjonowania biura nadleśnictwa
Komunikat dotyczący funkcjonowania biura nadleśnictwa
W związku z decyzjami organów państwa i zaleceniami służb sanitarnych wobec ryzyka związanego z rozprzestrzenianiem się epidemii koronawirusa (SARS-CoV-2) wywołującego chorobę COVID-19, Nadleśnictwo Rytel informuje o podjętych działaniach:
- Siedziba Nadleśnictwa Rytel (Rytel-Dworzec 4, 89-642 Rytel) będzie zamknięta dla interesantów od 10.04.2020 r. DO ODWOŁANIA.
- Zawieszona zostaje detaliczna sprzedaż drewna w kasie nadleśnictwa. Prosimy o kontakt telefoniczny i dokonywanie płatności przelewem.
- Wszelkie umówione spotkania i zaplanowane wydarzenia zostają odwołane. Zawieszona zostaje działalność edukacyjna nadleśnictwa.
- Bardzo prosimy o maksymalne wykorzystanie środków komunikacji na odległość (e-mail, telefon) w kontaktach z Nadleśnictwem, w celu załatwiania bieżących spraw. Jeśli potrzebują Państwo niezwłocznie przesłać dokumenty do Nadleśnictwa Rytel, prosimy o ich zeskanowanie i przesłanie pocztą elektroniczną:
- nr telefonu do sekretariatu: 52 334 18 50
- e-mail: rytel@torun.lasy.gov.pl
- W najbliższym czasie część pracowników będzie wykonywać swoją pracę zdalnie. Dane kontaktowe do pracowników znajdują się na stronie internetowej Nadleśnictwa Rytel oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.
- Jeżeli uważają Państwo, że Wasz przyjazd do biura nadleśnictwa jest niezbędny, prosimy o wcześniejsze telefoniczne umawianie się. Po przyjeździe do biura nadleśnictwa prosimy kierować się bezpośrednio do świetlicy nadleśnictwa, zgodnie z oznaczeniami zamieszczonymi w budynku (pok. nr 15).
Liczymy na Państwa wyrozumiałość, mamy nadzieję że w najbliższym czasie wszystko wróci do normy, o czym poinformujemy Państwa niezwłocznie za pośrednictwem naszej strony internetowej. Jednocześnie apelujemy o racjonalne zachowanie oraz o przestrzeganie zaleceń Państwowej Inspekcji Sanitarnej i stosowanie się do wytycznych służb sanitarnych w zakresie kwarantanny i zasad higieny.